Діти
вранці люблять ходити неквапливо, по-хазяйськи оглядаючи світ, який ледь
змінився за ніч . У них зовсім інший рахунок часу, і те, що для нас - тільки
дорога, в дитячій уяві може перетворитися у велику подорож. Скажіть дитині, що
сьогодні ви - дослідники (туристи, мандрівники, екстремали) і Ваше завдання -
неушкодженими дістатися до наміченої мети. А отже, вам необхідно бути дуже
уважними: розглядати - відзначити - подолати всі небезпеки, всі пастки і
капкани, які зустрінуться дорогою. Такий захід миттю розбудить дитячу уяву, і
дитина вже не просто буде йти поруч, озираючись по сторонах і вередуючи, але і
буде думати, охоче відповідати на ваші запитання, ставити свої.
Варіант
2 - ситуативний. Ви
просто користуєтеся ситуацією, ...
Читати далі...
...попутним випадком для того, щоб вивчити або повторити з дитиною правила безпеки. Відразу всі правила вивчати і повторювати їх, звичайно, не варто, дійте залежно від обставин.
Читати далі...
...попутним випадком для того, щоб вивчити або повторити з дитиною правила безпеки. Відразу всі правила вивчати і повторювати їх, звичайно, не варто, дійте залежно від обставин.
Ось біжить собачка - ви згадали - обговорили -
повторили, чи можна махати палицею перед носом собаки.
Проходьте повз невідомої величезної калюжі -
виміряйте палицею її глибину (дивись, під
водою яка глибока яма, можна дуже просто провалитися !) .
Підійшли до дороги: "Дай мені руку, я щось
забула, як необхідно через дорогу переходити. Переведи мене, будь ласка".
Малюк побачив на будинку знайому цифру: «Чотири!»
- кричить. «Правильно. А у нас який номер будинку ? А вулиця?»
Дітвора - народ імпульсний, скористайтеся й цим.
Ви йдете
через скверик, і дитина раптом робить стрибок убік і лізе на дерево. Причому не
звертає увагу на те, що нижні гілки підозріло тонкі або сухі. Замість того, щоб
кричати: «Не можна! Ти куди поліз?!» - вхопіться самі за суху гілку. Нехай
побачить, як вона зламається, як Ви впадете на землю. І нехай це буде трішки навмисно,
але маленька людина побачить наочно, чим небезпечні сухі гілки, чому спочатку
слід подумати, як підстрахуватися.
Не намагайтеся зробити (і вивчити) все відразу. Якщо
малюкові набридла Ваша гра - не нав'язуйте. Щодня, потроху, "чіпляйтеся"
за випадок - і результати не змусять себе довго чекати .
Грайте.
Звертайте увагу на те, що дитина НЕ знає, щоб повправлятися наступного разу.
Немає коментарів:
Дописати коментар