Науковцями доведено, що постійний розвиток дрібної моторики рук дошкільника значно поліпшує розумові здібності дитини.
Для того , щоб розвивати моторику малюка, не завжди потрібні спеціальні
вправи. Можна просто пограти з тим, що є вдома у кожної мами .
1 . Складання контурів предметів (наприклад, столу, будинку) спочатку з
великих, потім з більш дрібних паличок.
2 . Складання ланцюжка з 5-10 канцелярських скріпок різного кольору .
3 . Вирізання з паперу ...
...якоїсь фігури (наприклад , ялинки ) правою і лівою
рукою.
4 . Нанизування гудзиків , великих намистин на шнурок , а дрібних намистин
, бісеру - на нитку з голкою.
5 . Сортування бобів , квасолі , гороху , а також крупи ( пшона , гречки ,
рису).
6 . Застібання і розстібання гудзиків , блискавок , кнопок , гачків .
7 . Загвинчування і відгвинчування шайби, кришок з
пластикових пляшок , баночок .
8 . Діставання бусинок ложкою зі склянки.
9 . Складання дрібних предметів (наприклад , гудзиків , намистин ) у
вузький циліндр.
10 . Намотування нитки на котушку і змотування її в клубок.
11 . Просмикування нитки в голку .
12 . Пришивання гудзиків і зшивання матеріалів різними видами швів.
13 . Стирання ластиком намальованих предметів .
14 . Капання з піпетки в вузьке горлечко пляшки.
15 . Надягання і знімання колечка (масаж пальців) .
16 . Утикання канцелярських кнопок в дерев'яний брусок.
17 . Зминання хустки ( носовичок взяти за куточок однією рукою і увібрати в
долоню , використовуючи пальці тільки цієї руки).
18 . Прикріплення білизняних прищіпок до горизонтально натягнутої мотузки .
19 . Перебирання чоток або бус одночасно двома руками назустріч одне одному
і назад.
20 . Знаходження захованих предметів в «сухому басейні» з горохом і
квасолею ( в пластикових відрах або тазиках ) .
21 . Стискання і розтискання еспандера .
22 . Катання гумових , пластмасових , дерев'яних , поролонових м'ячів з
шипами ("їжачків") .
23 . Ігри з конструктором , мозаїкою та іншими дрібними предметами.
Немає коментарів:
Дописати коментар